روش های حمل کالا در سی ان سی یدک

فروشگاه سی ان سی یدک ، راه های حمل مختلفی برای سفارش های شما در نظر گرفته است که شما می توانید بنا به هزینه ارسال و زمان بندی ارسال ها ، روش مناسب برای ارسال سفارش خود را انتخاب نمایید:

شهر تهران:

ارسال اکسپرس: ارسال اکسپرس در صورت امکان بوسیله پیک موتوری یا در صورت حجیم بودن بسته توسط خودروی سواری یا وانت برای شما انجام می گردد. این روش فقط مخصوص شهر تهران است و عموما از ساعت 09:۰۰ تا ساعت ۱۸:۰۰ انجام می گیرد. پس از آماده شدن سفارش، بسته شما در مرکز ارسال سی ان سی یدک جمع آوری شده و در زمان انتخابی توسط شما ، برای شما ارسال می گردد. لطفا در ساعات مذکور در آدرس وارد شده در سفارش حضور داشته باشید. در صورت عدم حضور، هزینه ارسال دوباره مرسوله بر عهده مشتری خواهد بود.

توجه : در صورت بروز هر گونه اختلال در زمان ارسال مرسوله، هماهنگی لازم از طرف فروشگاه با شما انجام خواهد شد.

شهر های غیر تهران دارای تیپاکس و باربری :

پست پیشتاز : برای سفارش های مختلف و نقاط مختلف ایران، ارسال بسته های بالاتر از 20 کیلوگرم وزن یا 100 سانتیمتر طول از طریق پست ممکن نیست و محدودیت این نوع ارسال از طرف پست اعمال شده است. هزینه ارسال با توجه به قوانین پست و بر اساس وزن بسته بر عهده شما خواهد بود . (پست پیشتاز)

تیپاکس (پس کرایه) : برای سفارش های مختلف تا طول کمتر از 3 متر و وزن تا 30 کیلوگرم می توانید تیپاکس را انتخاب کنید. هزینه این روش ارسال از پست بالاتر است ولی در زمان کمتری تحویل می گردد. ضمنا هزینه ارسال با این روش بصورت پس کرایه و بر عهده مشتری می باشد. (شعب تیپاکس)

باربری اتوبوس ترمینال (پس کرایه) : برای تمام سفارش ها می توانید از این روش استفاده نمایید ولی خواهشمند است از وجود باربری کالارسان در شهر انتخابی اطمینان حاصل نمایید. توصیه می شود برای سفارش های حجیم و یا با وزن بالاتر از ۵ کیلوگرم این روش را انتخاب نمایید. هزینه این روش ارسال برای وزن های زیاد از پست و تیپاکس کمتر است و معمولا در زمان کمتری تحویل می گردد ولی تحویل از انبار باربری شهر مقصد بر عهده مشتری است و تحویل درب منزل در این روش وجود ندارد. ضمنا هزینه ارسال با این روش بصورت پس کرایه و بر عهده مشتری است .(کالارسان)

توجه :

در صورتی که در شهر یا روستایی که فاقد باربری یا تیپاکس است زندگی می کنید و بسته شما بوسیله پست قابل ارسال نیست لطفا نزدیکترین شهر دارای باربری یا تیپاکس را انتخاب نمایید که روند ارسال سفارش شما دچار اختلال نشود.

نکته:  زمان حمل روش تیپاکس و باربری از زمان تحویل سفارش به تیپاکس یا باربری، برای استان های نزدیک به تهران یک روزه و برای استان های راه دور ۲ روزه است. این زمان برای پست پیشتاز حداقل ۲ روز است.

زمان بندی ارسال و تحویل سفارش

منظور از زمان بندی تحویل سفارش، زمان ثبت سفارش تا تحویل آن می باشد و شامل چند گام است:

ثبت سفارش > آماده سازی سفارش > ارسال سفارش > تحویل سفارش به مقصد

بلافاصله پس از ثبت سفارش، آماده سازی سفارش شما شروع خواهد شد.

زمان مورد نیاز جهت آماده سازی سفارش برای قطعات مختلف متفاوت است

پس از آماده سازی سفارش، وابسته به روش ارسال مورد نظر شما، بسته از چند ساعت تا چند روز بعد به دست شما خواهد رسید.

ضمنا روش پیک موتوری برای تهران و یا روش ارسال بوسیله باربری سواری برای شهرستان جزء روش های بسیار سریع است.  لذا در صورت نیاز فوری به قطعه پیش از سفارش، هماهنگی های لازم جهت موجودی کالا و روش ارسال را با فروشگاه انجام دهید.