آیا موجودی و قیمت ها در سایت به روز هستند؟

پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت سی ان سی یدک در وضعیت “موجود” مشخص شده ، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند . بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود. در صورت بروز چنین اتفاقی همکاران ما با شما تماس می گیرند تا شما را از این مسئله مطلع نمایند. سپس در صورت امکان کالای شما با کالای مشابه تعویض می گردد و یا در غیر این صورت سفارش کنسل شده و سریعا در صورت پرداخت وجه ، وجه پرداختی شما بازگردانده خواهد شد.

پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ:  لطفا توجه داشته باشید که کشور سازنده روی کیفیت کالا با برند مشابه همان کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند ، و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر بسیاری از کالاها در چین تولید و یا مونتاژ می‌شوند وهزینه تمام شده پایین تری دارند. و نکته مهمتر این است که سی ان سی یدک تضمین کننده اصل بودن کالای با برند معتبراست و به هیچ عنوان کالایی با برند معتبر بصورت تقلبی و کپی برای مشتریان ارسال نمی گردد.

موجودی کالا به اتمام رسیده، چکار میتوانم انجام دهم؟

پاسخ:  در چنین مواردی در صورت تماس با پشتیبانی بخش فروش اقلام مورد نظر برای شما پیگیری شده و در صورت امکان تهیه کردن محصول به شما اطلاع داده خواهد شد، و همچنین میتوانید از طریق ایمیل و یا واتس آپ درخواست خود را ثبت تا به محض تجدید شارژ محصول در فروشگاه به شما از طریق ایمیل و واتس آپ اطلاع رسانی  شد.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، آیا میتوانید در تصمیم‏‌گیری به من کمک کنید؟

پاسخ : کارشناسان ما در بخش تولید محتوا که مهندسین برق ، مکانیک و مکاترونیک هستند تلاش می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در بخش توضیحات و اطلاعات سایت بصورت کامل موجود، کافی و روشن باشد. این اطلاعات غالبا شامل مشخصات کلیدی، تصاویر، ابعاد، نقشه های دو بعدی و سه بعدی، دیتاشیت های انگلیسی و فارسی و غیره هستند و عموما برای خریدار واضح و روشن است. همچنین در قسمت نظرات و نقد و بررسی ها می توانید از نظر سایر مشتریان استفاده نمایید. با اینحال در صورت رفع نشدن مشکل شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات دارید. می‌‏توانید در صفحه محصول در بخش نظرات، سوالات خود را بپرسید تا در اسرع وقت جواب شما در صفحه محصول درج گردد. اگر باز هم مشکلی در مشخصات یک محصول داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما، راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ : شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید . برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک بر روی گزینه “پروفایل ” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
برای تغییر ایمیل با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به CNCyadak@gmail.com ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

آیا امکان پرداخت حضوری وجود دارد؟

پاسخ : در سطح شهر تهران تنها با هماهنگی قبلی با بخش فروش امکان پرداخت مبلغ سفارش به پیک سی ان سی یدک بعد از تحویل مرسوله فراهم می باشد.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

پاسخ : بله ، در صورت تمایل به خرید حضوری ،فروشگاه سی ان سی یدک پذیرای شما مشتریان عزیز در دفتر فروش به آدرس یاد شده در بخش تماس با ما می باشد.

از ثبت سفارش تا رسیدن کالا به دست ما حدودا چند روز زمان میبره؟

پاسخ: بسته به نوع سفارش و آدرس شما که در تهران هستید یا شهرستان و روش ارسال کالا که توسط خود شما انتخاب میشه بین چند ساعت تا حداکثر 2روز زمان میبره .

چرا از فروشگاه سی ان سی یدک خرید کنیم؟

پاسخ: شاید این سوال برای شما پیش بیاید چرا از سی ان سی یدک خرید کنیم؟! فروشگاه سی ان سی یدک وارد کننده تمامی محصولات خود می باشد و مانند دیگر فروشگاه های موجود بصورت واسطه ای کالا را در اختیار مشتریان خود قرار نمیدهد پس بنابر این شما بصورت مستقیم از وارد کننده خرید میکنید که هم قیمت مناسب تر و هم پشتیبانی و اطلاعات بهتری دریافت خواید کرد.